JenLin

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Jennifer Lindqvist - 30 september 2014 05:17

 


Ja hörni. Jag är tillbaka på detta skit WiFi som Starbucks erbjuder. Upptäcker efter mitt försök på att ladda upp 1 bild att det går inte. Här sitter jag och trycker på en massa bilder från när vi for med färja till Paramatta och Manly, och inget får ni se. Än så länge.

Blir nog att köpa ett pocket WiFi trots allt!


Uppdatering på jobbfronten - testjobba i en UGG butik igår. Kändes klockers när jag lämna in CV men när jag väl kom dit var det lite konstiga vibbar från tha boss, så lägger det på is.

Istället har jag betalat för 4 kurser som gör att jag kan jobba i café, bar och restaurang. Jag startar imorgon på den första kursen och kör intensivt fram tilll söndag. Så nästa vecka på måndag slänger jag iväg mitt uppdaterade CV till en massa nya kategorier :D Tror nästa vecka slutar i det positiva tecknet!


Btw. Har ni hört låten Faded med Zhu. Om inte sök upp den omedelbart och njut! För det gör jag.


Hörs när vi hörs kära vänner!


//



Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards