JenLin

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Jennifer Lindqvist - 25 september 2014 05:24

För snart 2 veckor sen var vi och upplevde denna utsikt..


   

Här kan man säga att man fick en överblick över heeela Sydney!


         

   

En bit ner..


 

Hyde Park uppifrån..


Jag fick lite smått svindel när jag klev in i tornet, men man blev van efter en kort stund. Jag tänkte blogga om detta redan förra fredag men tiden var knapp när vi var mitt i flyttplanerna.


Väl stadgade i den nya lägenheten har vi trubbel att få internet. Ingen telefonlinje in (väggarna är tydligen för tjocka?) . Det slutar med att vi måste köpa ett trådlöst modem/WiFi som har begränsad surf, vilket suger. Sitter i detta nu och freeloadar på Starbucks skit WiFi. Vet inte riktigt hur vi ska göra med internet ännu, känns ovärt och köpa ett modem som man måste passa sig för hur mycket man surfar.. Hmm..


På jobbfronten är det kallt fortfarande. Är uppe i över 20 jobbsök, så nu är det nog. Nästa vecka startar jag en barista snabbkurs och har förhoppningvis jobb veckan efter :)


Vi hörs snart igen! ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards