JenLin

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jennifer Lindqvist - 2 september 2009 16:13

Kom hem från mamma för en liten stund sen. Hon var snäll och klippte mina något kluvna hårtoppar. Varje hårstrå såg ut som att ha 3 utskott, vilket betyder mycket mycket slitet!

Men nu är det genast fräschare. Och innan det har man hunnit med ett arbetspass! Och snart är det träning, härligt!

Det är så här dagarna skall vara, fyllda med grejer att göra annars vill man klättra uppåt väggarna.. I alla fall jag ;)


SNICK SNACK, jag har sett en jätte söt pom tik på blocket igår. Jag är ganska kär i henne och skulle vilja köpa henne nu nu nu. En busig liten tös i våran lilla familj vore underbart :) Synd bara att om man vill ha det sötaste så kostar det ordentligt! Och då menar jag det ;P


En annan aktuell nyhet. På mindre än 2 veckor kommer jag sitta i en stol och lyssna på "dzzzzdzzzzdzzzz", och känna en såndär irriterande kittlande känsla. Blir gaddad och märkt för livet en 4:e gång ;) Som man har hört då man var "o"-gaddad: - Börjar man vill man ha fler.

Men mamma, det här är till dig, smakfullt och med måtta är mitt motto :)

Så lugn och stilla i sinnet mamma! ;)


Nu blir det att kasta lite boll med galningen, i det här fallet menar jag Baileys. Igår jagade han en fluga i nästan 3 timmar i sträck och idag är han säkert uppe i 1 timme, så jag måste hjälpa han att tänka på  annat.


//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards