JenLin

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Jennifer Lindqvist - 22 september 2009 14:50

Humöret är på topp! Har varit ledig hela dagen så jag har hunnit göra en hel del redan :)

Storstädat i stort sätt hela lägenheten, ätit hårdbröd med te till frukost, handlat, umgåtts med Dennis och mamma, tvättat, förberett en mycket god middag, lax och klyftpotatis med sallad, och nu sitter jag här och ska fortsätta göra ännu mera nytta, blogga ;D Känner mig riktigt stolt..

Senare ikväll är det dags för avfärd mot Luleå. Vi, Team Kalix, har träningsmatch mot nåt av Luleå lagen :) Hoppas man inte är allt för trött bara, matchen börjar nämligen 20.00 :P

Nä nog ska det gå bra, hejja hejja!


Ja vad ska man nu göra? Kanske bara ta det lugnt och vänta på att älsking ska komma hem för då är det dags för middag.


Förresten.. Jag har inte sett på tv en enda gång idag! :D Brukar alltid göra det när jag är ledig men har som inte haft tid med det :P (Skämtar till det då och då och här kommer ett bra exempel.) Vem behöver tv?! :D

Skulle däremot behöva en radio märkte jag idag. Skulle vara trevligt med lite ljud i bakgrunden när man städar, fixar och donar..



  

Vi två hemma i köket :) Se hur han myser!

 

  

Så här glad har jag varit idag, smilfink :D

 

  

Märk hur fint den har läkt. Skorpan är helt borta på endast 5-6 dagar.

 

Goo´

 


//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards