JenLin

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Jennifer Lindqvist - 21 september 2009 22:39

Ser ni vilka fina färger det har blommat ut i alla träd! Röda, gula, orangea och terracotta färger :) Mycket vackert ! Och att inte glömma alla underbara höstkläder! Stickat, rutiga skjortor och jord färger, me like ;)

Har kommit fram till att jag gillar hösten mer än vad jag tänkt på tidigare. Hösten är underskattad :P Tänk på de ni..


Idag har dagen bestått av jobb i 8,5 h och direkt därefter träning. Nu sitter jag i soffan och är allmänt nöjd på alla sätt och vis. Ny färgat hår, mätt i magen, nu duschad och bara skönt avslappnad i kroppen samtidigt som jag ser på Roast på Berns :)

Ganska roligt ikväll när Robert Gustavsson är med faktiskt..


Så att kvällen inte ska bli allt för sen, ska jag lägga mig samtidigt som älskling. Var så himla skönt idag på morgonen att vakna upp och känna sig riktigt utvilad och nästan laddad för jobb. Så nu ikväll ska jag defenitivt göra en repris från igår, gå å lägga mig tidigare :)



B  



I feel love in this room, <3 Baileys och <3 Richard..

Go´kväll!

 

 

//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards