JenLin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennifer Lindqvist - 12 augusti 2011 15:05

Idag när min bättre hälft kom hem från jobbet överraskades jag med blommor och Ben & Jerry´s glass :)

Varför fick jag det? Jo, för att jag är en sån exemplarisk flickvän ;P HAHAHA!


Solen har tittat fram. Ut på stan och ta en kaffe och sen kanske äta ute. En bio är också inplanerad men vi får se om det sker idag/ikväll eller imorgon :)


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 augusti 2011 11:47

Jag gör så lite som möjligt i detta nu..


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 augusti 2011 20:14

           


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 augusti 2011 15:37

Idag leker jag med färger. Har sett det tidigare i en annan blogg och var tvungen att testa :) Man blir riktigt sugen på godis måste jag säga ;P


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 augusti 2011 14:23

^

- Lilja hade en dröm. Drömmen om att bli nåt stort. För alla ville så väl. Stort var det enda, inget annat fanns.

- Så hon gjorde som hon skulle. Men det var inte Lilja. Hon var någon annanstans. Kanske borta?

- Det gick sämre.. Hur skulle hon hitta tillbaka? Hur ska Lilja förklara? Hon visste inte. Paniken. Lilja vet inte riktigt längre. Hej då.

- Ingen är perfekt hade hon hört. Och Lilja tror på det. Ibland. Inte varje dag, men nån gång. Så det räknas väl?

- Hon vill bli den där som ska kunna lite mer. Och Lilja försöker. Hela tiden. Är det nog? Frågar hon sig själv.. ^


   

// 

Av Jennifer Lindqvist - 10 augusti 2011 15:38

Mat i magen och laddad igen. Nu ska det tränas :) Tar t-banan på ca halv timman för det ska bli lite försnack innan träningen börjar med tränarna angående viktiga detaljer..


I helgen hoppas jag på nåt riktigt kuligt! Jag är riktigt sugen på fest eller nå :D Hoppas det händer, för om jag redan känner såhär en onsdag vad gör man inte fredag el lördag? :P


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 augusti 2011 17:47

Idag har jag hunnit göra lite ärenden på stan för en sekund kändes det som. För mitt var det var så började regnet ösa ner! Stunden innan ösregnet var det blå himmel och sol.

Nu sitter jag i soffan med den värsta huvudvärken någonsin och funderar på vad man ska hitta på. Den här veckan är inte min bästa, krämper hit och dit :P


Lite bilder från idag..


             


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 augusti 2011 11:30

Nu far jag på en löprunda! Har en hel del grejer att ta tag i idag eftersom det inte blev gjort igår. Så att rivstarta dagen med en löprunda tror jag blir bra för humöret :)


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards