JenLin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennifer Lindqvist - 4 augusti 2011 13:01

Gårdagen bestod som sagt av träning. Nervös som fan, igen, och jag hade med all rätt att vara det.

Den fysen var inte att leka med som tränaren körde med oss.. Jag som inte har legat i hårdträning under sommarn hade andnöd vid vissa löpningar. Detta gjorde mig riktigt förbannad för jag vill ju vara bättre än så!

Ikväll är det träning igen så jag ska dit och slipa på konditionen för den ska tillbaka dit den har varit :)

Det enda som cirkulerar i mitt huvud nu är att jag vill hitta ett jobb som fungerar ihop med träningarna, för annars kan jag kanske inte spela innebandy :(


   

Jag håller tummarna på att allt går hand i hand.


Idag ska jag inte göra så mycket mer än äta gott, promenera med hundarna och förbereda mig för träning. Det tar ca 40 min totalt att ta sig till träningshallen, sen så är det 2 h träning och sen hem igen. Allt som allt blir jag borta ganska länge så all energi jag kan få är bara bra :)



//


Av Jennifer Lindqvist - 3 augusti 2011 15:05

Jag är så där onödigt nervös igen! Ikväll är det innebandy träning. Denna gång kommer jag känna mig lite mera i gänget med mina nyinköpta puma shorts.Förra gången skutta jag runt i tighta löparbrallor!

Gaahh! Pinsamt men det var det enda jag hade med mig hit från träningsklädes garderoben.

Så nu får ni en löjlig liten bild på mig i glajjor. Kunde inte visa mina crazy eyes :P


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 augusti 2011 21:41

Denna goding köpte jag idag då jag och Ilse gjorde stan. Jag är riktigt nöjd kan jag säga! Var nära att köpa med mig en till parfym men Ilse tyckte jag skulle börja med en, vilket var ett bra beslut ;D


   

Det är fortfarande lika varmt ute om ni ville veta. Man släpper inte taget om vatten flaskan i första taget för då kommer skalle banken! :P



//

Av Jennifer Lindqvist - 1 augusti 2011 21:06

Mmhhmm.. Var ska man börja :P Dessa dagar sedan onsdag förra veckan har då slagit all sommar värme jag varit med om!

Den tar aldrig slut..

Dagen har spenderats på stan med Richards föräldrar medans Richard jobbade. Efter en liten stunds vandrande/sightseeing så stannade vi till vid en liten pub och drack varsin väl svalkande öl. GOTT!

Efter det var det dags för "stora" stan med Louise och Ilse. Konstigt nog köpte jag inga kläder utan bara nödvändiga rengöringsartiklar och cremer.

Att prova kläder i denna värme är bra för plånboken eftersom alla kläder klibbar och slimmar på alla fel ställen. Detta gör att allt du provar känns obekvämt och fult ut.

Så häv er ut och shoppa i värmen och spara cash ;D


Nu sitter jag och halvsvettas trots att jag är nyduschad.. Jobbigt läge.. Men egentligen ska jag skämmas för att jag klagar så pass mycket! :P


   

Nu ska jag svettas vidare och njuuutaa av att det är sommar och sol!


PUSS


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards