JenLin

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 2 juli 2011 16:28

   


Nu ska jag ut med Richard på lilla stan som jag kallar det. Vi tänkte gå till Vinmonopolet (Systemet) och kolla om det är öppet.

Ett glas eller två tänktes skålas ikväll bara för att. Inte av någon speciell orsak..


Hoppas ni får en fin lördag!


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 juli 2011 13:22

Jag måste bara berätta en ganska rolig grej för oss andra men mindre rolig för våran hormonstinna lillkille Pheonix.

Här en morgon när jag steg upp så hörde jag (ja, man hör sånt när det gäller Pheonix) grabben tvätta intimområdet för fulla muggar. Mitt vad det var så morrade han till och sprang i cirklar och avslutade det hela med att tvätta golvet där han just suttit.

Och lite panik jag blev. Hundskrället hade gjort det lite väl behagligt under tvättningen vilket resulterade att golvet hade med andra ord kunnat bli preggo!!

Lite äckligt!! Jag tog fram en rulle toapapper och det starkaste Ajax medlet och skrubbade nästan hela golvet. Blää! Jag såg inget men man vet ju aldrig!!


Detta kan inte vara så roligt för våran grabb eftersom han ständigt känner sig redo att para sig. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara.. Vi har länge haft funderingar på en kastration men det är ju inte det billigaste alternativet.

Men nu börjar man överväga det på allvar. Så vi ska nog starta en lite spargris för Knips-knips på Pheonix. För allas bästa tror jag :)


  

Så här glad kan man va efter att man tvättat sig. Varför detta är värt att nämna som en rolig grej är pga att han gör detta ca fyra ggr per dag :P En helt vanlig vardag för vår lurvige vän..


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards