JenLin

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 12 juli 2011 20:21

Det blev 3D bio i söndags. Jag och Richard väntande med spänning som barn gör efter jultomten på denna tredje Transformers film.

Nu när jag fått suga på karamellen ett tag, kan jag slutligen säga att jag blev en aning missnöjd? :( Början och slutet var otroligt nog inte i min smak. Där emellan var allt super snyggt gjort, men det räcker inte!


Eller vad tyckte ni som sett den?


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 juli 2011 12:26

Igår tog jag och Richard grabbarna på en promenad i en av parkena i området. Och det är en utmaning kan jag säga.

Pheonix är helt galen när det gäller dofter från andra hundar. Han ska pront stanna på alla ställen han hinner med och nosa, grymta, pissa, gnälla, sprätta gräs och avsluta med ett skall! Less man blir alltså :P

Det är så himla synd om stackarna för ögonen står typ i kors pga alla hormoner. J*vla balls! :P


 


Baileys är hur duktig som helst. Känns som att jag kan ha han lös, nästan :) 


Hur som helst.. Jakten efter möbler har gått trögt sista tiden men nu imorse exploderade inkorgen med mail så idag kanske endel blir fixat! :D Riktigt skönt kan jag säga. Och om inget är intressant i mailen blir det en tur till Ikea nu på lördag no matter what!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards