JenLin

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 17 juli 2011 16:44

Jag ska starta nåt nytt. Eller så kanske man inte heller ska säga. Men jag personligen startar söndagsmys hädanefter.

Man ska inte hata söndagar allt för mycket. Dom är ändå ganska behagliga.. Ingen stress, mest rast och ro :)

Så nu sitter jag här vi datorn och gör absolut ingen nytta. Dricker kaffe och äter mandlar :) Det regnar för fulla muggar utanför fönstret vilket gör allt mycket mysigare.


   

Kolla in denna söta knopp jag hottade upp mitt sminkbord med.. Klockren för mig!


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 juli 2011 14:23

Middagen i fredags var gudomlig! Frikadeller (om det stavas så?) i portvinssås med potatis och mycket god sallad till. MUMS! Lousie kan det där ;)

Vin till maten och sällskapsspelet gjorde att tiden rann ifrån oss och vi satt och pratade långt in på små timmarna.

Halv sex på morgonen damp jag ner i sängen här hemma!! :P


Det har hänt en hel del här :) Vi har fått nästan allt inhandlat i möbel väg nu.

Igår blev det lite äventyr hit och dit så nu är vi alla nöjda och glada. Richard har fått en lite data hörna han alltid önskat sig.

Vi kan ju inte göra skillnad, för jag har ju fått min lilla flick-hörna :P


 

Nu är han tillfreds till 100%. Data hörna och kaka i munnen!


     

Och avslutningsvis en busig och söt Baileys ;)


 

Nu ska vi ner på stan en sväng. Paraplyet följer med för det började regna alldeles nyss :(


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards