JenLin

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 9 juli 2011 23:44

Nu ska jag berätta lite om gårdagen :) Som skrivet vaknade jag alldeles för sent, kring 12 närmare bestämt.. Efter mycket ojjande tog jag till slut tag i dammsugningen och skurningen.

Det är alltid lika jobbigt att dra igång städningen men när den väl är gjord känns det så himla skön! Detta gjorde att jag fick mer enregi att göra nåt trots att halva dan redan gått förbi en.

Så jag gjorde mig klar för en tur på stan :) Jag fick inhadlat det mesta som jag var ute efter. Men det blev inga snittblommor :( Det tänkte jag nog köpa imorgon eller i veckan..

När jag var klar med stan fick jag ett uppmuntrande samtal av Louise som sa att vi ska dricka vin i en av parkena här på området. Så jag kunde ju inte säga nej.

När vi väl satt i parken började det såklart att regna!! Men, tur som var hade en av Louise arbets kompisar möjligheten att bjuda in oss till han för fortsatt vin pimpling :)

GILLA!

Trevliga människor och glad drickat förtärdes intensivt! Oj oj. Kanske lite väl mycket i slutändan med tanke på att jag blev klar med bakisheten kring åtta, ikväll! Jag slängde iväg ett sms till Louise kring två idag och beskrev mitt tillstånd och hon var på samma nivå, fast på jobbet!! :P Hujja!

Så gårdagen var alldeles för rolig för mitt eget bästa eftersom jag har varit död hela denna dag.

Jag och Richard skull ju till Ikea och se på bio idag, men det kunde jag glömma när jag vaknade på morgonen om man säger så :P Det enda vi fick bockat av på listan var grilling hos Chrille och Louise..

Vi hade bestämt att vi skulle starta grillen kring fyra, men eftersom varken jag el Louise var särskilt pigga den tiden fick det bli kring nio på kvällen istället :D Så nu sitter jag i soffan och slappar med magen full i go mat och efterrätt. Välbehövligt kan man säga! :)

Här kommer ett gäng bilder från igår och en mindre läcker bild på dagens jag, längst nere :P

                      

Haha! Syndis om mig :P Eller så inte.. Men nu mår jag prima så jag ser ljust på morgondagen.



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards