JenLin

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 15 juli 2011 18:36

Nåt som jag alltid tar mig tid till är en kopp kaffe och lite tilltugg. Äpple och mandlar är mina absoluta favoriter och idag blev det mandlar :) Det är så himla gott tillsammans, mums!


 

Innan denna kaffe paus var jag på stan med Lousie. Det blev liite shopping bara, vin och en söt skylt :) Vinet som inhandlades är på kylning så det blir nog ett glas ikväll trots allt..


 

Denna skylt har ett mycket fint budskap. I like it a lot! ;)


Ohh, fick precis ett samtal. Det blir middag hos Louise och Chrille. Hon skulle göra irish coffee också, vilket jag inte druckit på länge men det ska bli gott. Vi ska spela sällskapsspel också ;)



//

Av Jennifer Lindqvist - 15 juli 2011 15:19

Jag köpte dom här skorna när vi var på stan igår. Inte riktigt cowboy boots, men nästan.. Har alltid velat ha ett par och dessa var perfekta, half price :D



Idag är det fredag :) Kanske det blir fredagsmys framför tvn ikväll. Jag tror det eftersom min bättre hälft har sovit dåligt sista nätterna när förmiddags veckan varit igång, så det blir nog inge party direkt.

Men jag kanske skull ta mig ett glas vin bara.. Det är ju faktiskt också fredagsmys ;) 


   



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards