JenLin

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer Lindqvist - 9 juni 2012 13:07

Jag är ledig denna helg. Helt underbart skönt. Tråkigt att det vart regn ute bara. Så då passar vi på att ta en Ikea sväng för att komplettera hemmet :) Innan vi åker ska jag dricka denna goding..


 


Igår shoppade jag.. Och jag blev kär i 3 saker. Då menar jag hjärtklappning på riktigt ;)


  

   


Parfymen längst till vänster fick joina de senaste inköpen. Jag har sniffat på den sedan jag köpte min första Clean så jag vet att den kommer bli en favorit. Klänningen är ny. Behöver jag säga nåt mer än att den är ju faktiskt en aning fantastisk ;) Mums! Och sist en vit, trevlig stickad tröja :)


   


Ikväll ska jag på Kiwi fest ;) En kollega arrangerar en lite sammanstrålning hos honom. Jag ska bjuda på cosmpolitans och bära min nya klänning. Kan det gå fel? Nej jag tror inte det ;)


Nu drar vi till Ikea!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards