JenLin

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Jennifer Lindqvist - 2 juni 2013 18:34

Här kommer ett tips på en riktigt, riktigt bra serie.


 


Suits är en ny favorit serie och man får nästan inte nog av den. Ironin och humorn klaffar perfekt och skådespelarna är nästintill felfria. I 40 min får man drömma sig tillbaka till sina tonårsdrömmar då man ironiskt nog ville bli advokat :P Om ni inte har sett den, se den! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 juni 2013 14:20

Söndagar. Det är nästan så jag vill sjunga lite. Skall tilläggas att jag inte är en sångfågel och har för den delen aldrig tagit mig an karaoke (kommer aldrig ske).


 


Denna veckodag slår alla andra dagar. Iaf i mitt tycke. Så länge jag bor här i Norge kommer jag nog aldrig jobba söndagar vilket är lite smått fantastiskt.


    


Igår pimpla jag några glas rosé och umgicks med trevligt folk. Är det inte underbart att träffa nya människor och sporadiskt glida in på en räkmacka i samtalet innebandy.

I detta fall fick jag träffat på en tjej som spelade i det innebandy laget jag tränade med sommaren 2011, som i sin tur vann elitserien 2012. (Slutade pga av mitt Kiwi jobb). Det kan hända att jag börjar träna med ett lag som ses som ett gäng "reserver". Fatta vad kul?! Hoppas nu jag kan kombinera jobbet med deras träningstider. Hoppas hoppas!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards