JenLin

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Jennifer Lindqvist - 13 juni 2013 19:04

Spontanitet är kul. Som idag.


     


Jag ska tydligen dricka rosé och shakea ass med ett gäng härliga människor ikväll! Och det är ju bara torsdag. Ingen fara. Jobbet kallar på eftermiddagen imorgon så då hinner jag vila ut mig ;) Man lever bara en gång! The Motto.


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 juni 2013 15:41

Nu drar jag och tränar i camo style..


 


Inte min favorit löpnings outfit. Men det fick blir så när allt är smutsigt.


Uh, kolla in min utväxt! Nu måste jag tänka över kalufsens skick!


//

Puh

Av Jennifer Lindqvist - 13 juni 2013 13:45

Den där känslan när garderoben är städad och utrensad. Den känslan infinner sig just nu.


 


Totalt blev det 1 banankartong som skänks bort och 1 banankartong som får arkiveras till hösten. Denna procedur är alltid lika upplyftande och ger extra energi tycker jag :)


   


Igår köpte jag en orkidé förresten! Jag hoppas den lever lika länge som mammas ärvda gör ;P Jag köper dom väldigt sällan eftersom dom har en tendens och dö ifrån mig :P


Cutie.

 

Nu ska jag ta mig en kaffekopp och ladda inför tvättning så jag kan fara och träna ikväll. Tvättmaskinen har varit ur funktion i snart 2 veckor och vi väntar service först den 19e juli! Eftersom jag redan använt alla mina omgångar träningskläder måste jag handtvätta en del saker. Suck..


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards