JenLin

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Jennifer Lindqvist - 30 juni 2013 19:00

Vi har spenderat dagen i Tryvann backen..


     


Första åket var riktigt nervpirrande. Jag spände varenda muskel i ben och armar krampaktigt. Det var nästan så att mjölksyran var på besök. Efter det första åket kändes allt mycket bättre och då vågade jag dra på hårdare, släppa mer på bromsen och tog mera risker. Endorfiner, I love them!


Nu har man fått i sig en mumsig middag och ska väl dra igång en film på nåt tag. Soffläge deluxe väntar!


//

Av Jennifer Lindqvist - 30 juni 2013 12:26

Såhär ser solisarna och sandalerna ut. Jag är på rikt lite smått betuttad i #Birkenstock sandalerna och #Oakley solbrillorna ligger först i kön när jag väljer bland mina ungefärliga 40 par ;)


   


Kvällen igår var grymt rolig förresten! Trevliga människor och lagomt i glaset. Jag fick t.o.m drämma iväg mina engelska kunskaper i flera konversationer :D Kvällen avslutades på ett ställe där kill kompisarna blev lamkött (they wanted it). Då gick jag hem. HAHA!


Idag ska mannen köra lite #downhill. Med frukost serverad är jag nu riktigt taggad kan jag säga :)


Vad ska ni hitta på idag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards