JenLin

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Jennifer Lindqvist - 8 juni 2013 20:24

Planerna för dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Moln och blåst gjorde att vi tog oss en tur på stan för lite shopping istället. Jag hittade som vanligt en massa nytt som ni ska få se sen ;)


 


Såhär såg jag ut tidigare idag. Nu är fest looken mera aktuell då jag ska möta en tjej kompis. Vi ska dra vidare till en fest där en massa kolleger möts för fest :) Kommer bli awesome!


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 juni 2013 11:09

Ja ni. Här har ni en som sovit bort stor del av förmiddagen. Och solen skiner. Men allt är okej faktistkt. Jag är trots allt ledig idag :)


   


Tanken för denna dag är den att vi ska cykla eller gå ut till Tjvuvholmen och lägga oss och pressa ;P Efter det kanske vi tar oss en matbit på nån restaurang (det var evigheter sist!), och sen ikväll är det fest på olika håll så det är mer eller mindre bara välja och vraka. En mycket bra lördag väntar :)


Förresten, jag är grymt sugen å köpa en kick bike! Eftersom jag måste gå i 40 min till och från bussen varje dag innan jag ska till jobbet, känns tanken att kunna trappa ner den tiden till 20 min lockande. Varför kick bike? Jo för att den kan man vika ihop och stoppa ner i väskan när man inte använder den. Klockrent!

Och hur cool skulle jag inte se ut på den? ;P HAHAHAHA!


Vad ska ni hitta på idag? :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards