JenLin

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Jennifer Lindqvist - 19 juni 2013 21:46

   


Ikväll är det mys framför tvn med detta mumsiga lakrits och pepparmint te. Eftersmaken är den bästa, ni måste testa det om ni gillar den kombon :)


Besöket hos läkarn tidigare idag var inte nån discovery direkt, mer än att på papper har jag fram till fredag på mig att återställa mig. Jag insisterade på att komma tillbaka till jobbet så fort som möjligt. Annars hinner jag bli deprimerad.


Summa kardemumma så är det helt enkelt en gammal, gammal, gammal innebandy skada som väcks till liv då och då. Jag kommer nog aldrig bli kvitt det, utan får helt enkelt hitta sätt att göra det bästa av situationen när det väl händer.

I dagsläget har jag lärt mig att röra på sig är A och O, trots smärtorna. Återhämtningen går mycket snabbare då!

//

Av Jennifer Lindqvist - 19 juni 2013 10:20

 


Idag ska jag till läkarn och få svar ang ryggen. Detta ska bli spännande. NOT! Vill helst vara bra i ryggen redan igår!


Vad gör ni idag då?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards