JenLin

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Lindqvist - 21 december 2012 21:10

Då var det helg. Dagens jobb blev en tuff utmaning och stressen satt kvar i kroppen när man kom hem, så en ledig morgondag med Swedish House Mafia som avslutning kan ju inte bli mer än suveränt! Richard fick tag i biljetter idag, vilket kändes som i sista sekund.


 


Imorgon vid den här tiden står jag med näven i luften och hoppar till kanske en av tidernas bästa house band.. Helt klockrent, ett ord jag använder ofta. Men det är ju så fulländat.


Vad ska ni göra i helgen?


//


Av Jennifer Lindqvist - 20 december 2012 21:28

 


Det har varit en bra dag idag. Jobb - träning - och avslutningsvis Jul med Ernst :) Nu ska jag fortsätta chilla i soffan. Sorry för en massa måndags outfits, men jag har inte orkat ta några nya. När man kommer hem efter jobbet och träningen vill man inte göra annat än dra på sig den goaste pyjamasen och dom (i mitt fall sockervadds rosa) tjockaste tjocksockar man har!


Go`kväll!


//

Av Jennifer Lindqvist - 19 december 2012 21:35

Dagen har bara flugit iväg! Det är helt okej för min del, speciellt när man jobbar :) Antingen är det för att man är ny på alla rutiner eller så är det helt enkelt för att det är kul! Hittills känns det bra :)



God kväll på er! :)


// 

Av Jennifer Lindqvist - 18 december 2012 21:45

Ja då var man igång igen :) Efter att rest runt och varit arbetslös i snart 2 månader har man avklarat första upplärnings dagen på IKEA Furuset. Jag kommer finnas i Bytte og Retur avdelning för er som har vägarna förbi det bästa IKEA i Norge ;) Yeah!


 


Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Jag slutade jobbet kl 18, men drog raka spåret till gymmet efterråt vilket drar iväg på tiden. Resten av kvällen ska spenderas här i soffan och sen i säng någorlunda tidigt. Imorgon väntar samma äventyr så jag behöver all energi jag kan få för att orka hålla humöret och motivationen uppe i tolv timmar. Och sömn är den bästa medicinen har jag lärt mig!


Ha en fin kväll på er!


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 december 2012 14:08

       

Pheonix är som vanligt vid min sida.

 

Stickade, cashmere och angora tröjor är nog det bästa som finns såhär års. Jag har garderoben full av såna gossiga tröjor och tycker definitivt att det är en av de bästa investeringarna till garderoben när vintern är som tuffast.


Nu är tvättmaskinen fixad förresten! Reperatören var här i max 4 min sen var det klart.. Känslan - äntligen!


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 december 2012 10:46

Bild från facebook. 


Ja, vad mer kan man säga.. Helgen var helt galen. Jag återhämtar mig fortfarande om man säger så :P Det var väldigt lägligt att upplärningen på mitt nya jobb startar imorgon så jag är fit for fight!


Idag har jag inte planerat in nåt annat än att vänta in reparation på tvättmaskinen. En vecka utan maskin börjar jag känna lite lätt stress måste jag säga. En sväng till gymmet är en självklarhet såhär efter en hel helg med alldeles för mycket kalori intag. Jag har med all säkerhet förstört hela förra veckans träning. Jaja, man lever bara en gång!


Vad ska ni hitta på idag? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 december 2012 12:19

Jahapp då står man och försöker packa. Det går inte så bra! Igår fick jag en till snille idé, åka båt till Danmark. Dessutom med ett gäng galninar! :P


     


Förresten så har naglarna blivit som mina egna. I början stötte jag i ALLT och blev så jobbigt öm. Nu är vi vänner så dom får också komma med på resan :)


Vad ska ni göra i helgen? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 december 2012 18:00

När jag drar på mig dom här skorna kan jag inte låta bli att spexa när jag tar bilder! Såhär kompenderade jag ihop dagens outfit. Lite spretig men jag tycker det är coolt :)


                


Jag vet inte om det är kepan, men just nu känns repeaten på Eminem och Lil Wayne väldigt aktuell och passande ;D HAHA!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards