JenLin

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Lindqvist - 13 december 2012 14:53

       

Jag är en skådespelare.

 

Hittade en massa nya låtar på Spotify. Nu ska jag uppdatera listan och sen köra dunka dunka i öronen när jag beger mig in mot stan för att köpa lite julklappar :)

Av Jennifer Lindqvist - 13 december 2012 12:38

Oj oj.. Gud så snygg och originell!



Detta är jackan jag skrev om igår. En gammal MC jacka som är av äkta skinn och fodrad insida. Vad den väger skulle jag själv vilja veta, för man blir typ svettig när man ska hänga upp den på galgen :P
 

Först tänkte jag köpa en annan röd bomber jacka i herrmodell för 100 kr, men precis innan jag skulle gå till kassan såg jag detta kap och då var valet inte svårt. Den kostade ju bara 50 kr mer än det första alternativet vilket inte är hela världen :)


//


MC

Av Jennifer Lindqvist - 12 december 2012 18:43

Håret är blont. Den rosa toningen skippade jag eftersom det stod i instruktionerna att det håller bara upp till 3 tvättar. Jag ska helt enkelt vänta till nåt speciellt, typ fest eller så :)


 

Bild från igår kväll..

 

Jag är väldigt nära att fuska mig ifrån träningen ikväll! Jag söker hela tiden anledningar att inte fara vilket är riktigt dåligt! Nu ska jag ta tag i det hela och klä på mig underställ och varma kläder och traska in mot stan och ta död på latmasken. Lite smått och gott ska också inhandlas till ikväll. Det ska bli allmänt mys i soffan till en film eller förhoppningsvis bra tv.


Vad gör ni ikväll? Behöver ni pepp-talk när det kommer till träningen? Säg till så peppar vi varandra! ;D


P.S Jag köpte världens coolaste vinterjacka igår. Gissa prislappen..? 150 kr ;) Ni får se den imorgon! D.S


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 december 2012 16:05

   


När det är så kallt som det är så är det stickad tröja som gäller för den här tofsvipan. Eftersom han är fläckvis helt bar på kroppen fryser han mycket snabbare än Pheonix. Men däremot fryser Pheonix mycket snabbare om tassarna än vad Baileys gör. Kan ha att göra med att Baileys har all sin hårväxt på just tassarna.

Jag ska in till Dyrego och köpa dom där hundsockarna åt Pheonix så båda två är rustade för att vara ute i kylan.


 


Jag har varit produktiv och borstat igenom båda grabbarnas pälsar vilket inte sker så ofta som det borde! Kan hända att Baileys blir tvingad till frisören innan resan hem till byn.


Resan är förresten bokad och klar. Från den 30e december till den 7e januari spenderar vi våran tid i Kalix och Sangis :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 december 2012 11:55

Det blev varken färgning av hår eller knäck bak igår kväll. När jag var på väg tillbaka hem från gymmet skulle jag snabbt handla lite ingredienser och så.. Jag hittade inga knäck formar! Det verkar som att det inte bakas sånt i det här landet. Jag får söka vidare eller hitta en annan lösning helt enkelt.


   


Håret ska jag ta tag idag hade jag tänkt. Utväxten är prio ett. Men då när jag var på H&M häromdan så hittade jag den här super coola toningen! Jag får se om jag är tuff nog att sätta den i mitt ny blonderade hår. Bild på resultat kommer upp lite senare :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 december 2012 18:30

Här är den nya kameran och surf plattan :) Kameran är suverän och plattan enkel och smidig att använda. Perfekt för morgon eller kvälls-surf i sängen eller soffan.


         


Julen kom tidigt i år igen!


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 december 2012 15:32

Vasst och blodrött.


 


Nu ska jag käka middag och sen dra och träna. Ikväll ska jag färga håret eller göra knäck?! :O Min tanke versus pojkväns tanke ;D


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 december 2012 21:18

Middagen blev supergod! Jag improviserade med det jag hade hemma. Trots att jag varit på stan efter turen till gymmet, så handlade jag inge mat alls :P Nu är  jag mätt och belåten och detta ska avrundas med en kopp te och några bitar choklad ;D


   


Min blixt idé jag fick igår innefattade en tidig julkapp, till mig själv ;) Richard sa att jag fick fara och köpa en vit kamera och en touch pad (kärlek) som vi hade spanat in redan på lördagen. Erbjudandet som vi var ute efter gick ut igår kl 20.00, så klockan 19.40 sprang jag in till stan och hann precis. Ni ska få se läckerbitarna en annan gång!


Imorgon har jag tid för att fixa naglarna förresten. Gah! Är lite smått nervös men det ska nog blir bra :) Jag vill ha lite stört låånga och spetsiga naglar, i mörk färg. Imorgon får ni se vad det blir :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards