JenLin

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Lindqvist - 4 december 2012 19:25

Nu är man tillbaka från äventyren.. Värmen på Gran Canaria var riktigt härlig, dock hade solen kunnat vara mer närvarande. Jag kommer att lägga upp lite bilder från resan i ett annat inlägg, för i denna uppdatering är det fokus på två nya härligheter som förgyller min vardag :)


     


Parfymen köpte jag på resan och doftar helt underbart. Den var ganska dyr men värd varenda krona! När jag kom tillbaka från resan fick jag det pussiga halsbandet av mamma och pappa som förtids julklapp. Jag är helt tokig i halsbandet och det är så typiskt "jag" :)



Annars så mår man gott och känner lugnet, men vardagen är inte riktigt som den brukar vara ännu. Det händer fortfarande grejer och jag klagar inte. På torsdag ska vi och se Lady Gaga här i Oslo :) Kommer bli grymt! Sen måste vi boka flyg biljetter för hemresan till nyår också. Jag längtar redan!


Nu blir det film mys i soffan med en kopp te och underbart sällskap. Hoppas ni får en trevlig kväll!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards