JenLin

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 15 januari 2013 21:20

Denna vackra skapelse fingrade jag på för säkert 6-8 månader sedan. Då fick jag upp dragkedjan halvvägs (i just den storleken som gör att tjejer som jag lägger omedvetet medvetet tillbaka plagget och funderar inte ens på att ta en större storlek) och suckade tungt.


     


Idag hade den poppat upp i butiken igen och jag tänkte varför inte testa? Jag har ju trots allt varit på gymmet några ggr de senaste 2 månaderna ;P Och zip zap, så var dragkedjan uppe heeela vägen. Då var det liksom kört.


Hyvla.


//

Av Jennifer Lindqvist - 15 januari 2013 16:55

Alltså.. Om inte det här är humor så vet jag inte :P



Jag skrattade så jag grät! Mamma - jag tror du tycker samma som mig! ;D Hahaha!


//

Av Jennifer Lindqvist - 15 januari 2013 15:45

Då är naglarna uppdaterade med nytt lack och en aning kortare. Tjejen som gjorde naglarna var lite stressad så lacket torkade inte ordentligt, vilket gjorde att det kladdade och blev fult. Så jag måste tillbaka imorgon bitti och få det fixat. Litet irri moment faktiskt!


 


Kroppen känns öm och musklerna stela. Må bra känslan är där den ska vara. Jag hann trots lite stress, ta mig en tur till gymmet innan jag hade tid för att få naglarna fixade.

Så nu tar jag det mest lugnt och väntar på att få starta dammsugaren. Vill nämligen inte störa min bättre hälft under hans välbehövliga PN. När vi käkat middag och druckit några koppar kaffe ska vi försöka ta oss iväg och se en bio också.. Vi får se helt enkelt :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards