JenLin

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 16 januari 2013 17:52

Idag köpte jag lite nya grejer på Indiska. Man måste ju passa på nu under rean :) Och dom har ju såå mycket fint!


       


Två par väldigt fina prydnadskuddar till sängen och fyra söta glas till vuxen drickat. Här står dom i blöt så att etiketterna ska bli lätta att ta bort. Visst är allt fint?! Jag måste besöka Indiska lite oftare, eller så inte ;P


Nu sitter jag här igen och känner mig mätt och belåten. Ska avrunda det hela med en kaffekopp tänkte jag. Därefter drar man på sig träningskläderna och spatserar mot gymmet :) Detta blir en bra dag känner jag :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 januari 2013 13:42

Blommorna är a och o i min indredning. Färska snittblommor är det bästa som finns och om jag var gjord av pengar hade jag badat i rosblad :P Haha!


     


Var åttonde till trettonde dag förnyar jag alla snittblommor jag har. Det blir inte samma trivsel här hemma utan dom.


 


Nya liljor till sovrummet är prio ett idag. Detta är ett minus med liljor. Dom tappar blad och båsar överallt när de blommat ut. Men dom är ju så fina så det gör inget!


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 januari 2013 12:48

Igår var vi, som enligt planerna, och såg en riktigt bra bio film! Gangster Squad är rent godis för dom som gillar rå action, 40-50 tals inpsirerat, romanser och topp skådisar som överträffar sig själva!


 


Om ni inte har varit och sett den, se den asap! Inspirerande och en riktig tankeställare. Gilla!


På fredag blir det förhoppningsvis så att vi går på premiären av Django Unchained. Quentin Tarantino verkar ha lyckas igen och jag kan knappt bärga mig ;)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards