JenLin

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 17 januari 2013 16:41

Sitter och räknar ner minuterna tills jag ska börja bege mig mot bussen och sen vidare till jobbet. När man börjar så sent som kl 18, hinner man fånga upp rastlösheten alldeles för många gånger. Och att jag skippade träningen gör inte saken bättre :P


   


Tidigare idag sken solen vackert i två timmar. Det gav lite extra glädje, energi och fint ljus för att ta en bra bild.


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 januari 2013 13:40

Här kommer lite bilder på ett par trötta grabbar.


     


Egentligen finns det ingen orsak till denna trötthet eftersom deras motion inte är mer krävande än några varvs springade kring lägenhetsområdet. Men gulliga är dom iaf! ;)


Nu dricker jag den klassiska andra koppen kaffe för idag. Funderar om jag ska ta mig till gymmet eller om jag ska se denna torsdag som en vilodag så kroppen får återhämta sig. Jag är nämligen inne i ett flow som jag inte kan rå för! Det är knappt så jag känner för att ha vilodagar ;P Jag funderar fortfarande.


Ikväll är det jobb iaf.. För första gången ska jag jobba till halv tolv. Kommer bli bra tror jag :D


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 januari 2013 12:13

Just nu dreglar jag över dessa!


       


Dom är ju såå snygga och det ska vara helt grymt ljud i dom. Om jag hade samvetet så hade jag köpt med mig dom hem igår. Jag kunde inte! Vi ska ju börja spara pengarna istället ;P


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards