JenLin

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 23 januari 2013 18:46

       


Jaa.. Vad fan hände? Jag tog trikken (spårvagnen) i tristess och åkte runt och var deppig. Klev av där vi bodde förut och gick förbi frissan jag alltid besöker när jag behöver uppfräschning. Plötsligt så tvärvände jag, gick in, vänta 25 min så var det min tur. Jag sa, kraftig lugg TACK! Som Zooey Deschanel om jag får lov. Klipp klipp, 190 kr så blev det såhär.


GILLA!


Nu ska jag fixa femte koppen te med ingefära för denna dag. Tänka sig vad aptiten tar stryk när man känner sig såhär i kroppen. Funderingen på middag känns just nu mest jobbig, trots kurrande mage :( Måste ladda med energi inför morgondagens arbetspass känner jag så lika bra att ta tag i det! *Pust*


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 januari 2013 15:19

                  Inspo.

 

 

//

Av Jennifer Lindqvist - 23 januari 2013 13:40

Har ni några tips på vad man kan hitta på när man bara kan sitta hemma och tråka? En promenad i solen till posten för att hämta ut det nya proteinpulvret är redan planerat, men vad piiiip ska man göra resten av dagen?!


   


Jag ska nog dammsuga och städa toan igen. JÄTTEKUL.


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 januari 2013 10:32

Igår när jag klev upp ur sängen och skulle göra mig redo för jobbet så var det då inte en taggad Jennifer som klev upp. Efter noll timmars sömn pga den hemska febern som hemsökte mig hela natten, halsont, hosta och huvudvärk så ville jag bara dö över att ens behöva tänka på jobbet.

Hur som helst så tog jag mig iväg.. Men jag måste tillägga att jag aldrig kännt mig så sjuk i kroppen. När skelettet skriker aj är det dåligt.

När jag kom hem från jobbet fick jag äntligen i mig värktabletter och febern gick ner.


 


Idag mår jag lite bättre om man bortser från halsont.. Solen skiner idag, så jag ska inte deppa så länge till ;P


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards