JenLin

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 18 januari 2013 19:29

Såhär ser jag ut ikväll..


   


Och nu bär det av mot bion.. Jag är så spänd på och se om mina förväntningar stämmer ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 januari 2013 15:23

Jag har sen tidigare ett väldigt mumsigt proteinpulver av smaken choklad som jag blandar med vatten såklart, eller för att få ett mer mättande mellanmål blandar jag pulvret med naturell kesella (eller turkisk yoghurt). Sen åker det också i banan, mandarin, mandlar, linfrö, torkad papaya/ananas och pumpakärnor . Ja, det mesta, beroende på vad man är sugen på :)


För att uppdatera lite så köpte jag mig ett med jordgubbs smak som är speciellt anpassat för kvinnor. Den är helt okej, men inte lika god. Jag tror att den innehåller en aning mer järn än det pulvret jag hade tidigare, vilket ger en distinkt järnsmak..


Jag kommer nog inte köpa det igen när byttan är tom om man säger så ;P Tyvärr!


   


Shakern fick man med på köpet och den är helt suverän. Det följde med två små behållare där jag kan förvara pulver och mina älskade mandlar.


Nu duschen, sen middag och därefter gör man sig klar för bio :)


Vad gör ni denna underbara fredag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards