JenLin

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 26 januari 2013 20:39

 


Då kom vi precis in från en shoppingtur på stan. Richards mamma är här och då passar vi såklart på att se vad staden har att erbjuda. Och i vanlig ordning så hittade jag nånting. Denna gång blev det Mood Of Norway som visade vart skåpet skall stå när det kommer till byxor med hög midja.

Jag kan inte visa bild på dom förrän nästa vecka. Dom är skickade till en sömmerska som ska fixa den perfekta längden för mina korta stumpar till ben. Printet på byxan är av små, små hjärtan och är helt gudomligt fina ;)


Nu ska vi dricka kaffe, äta nåt mumsigt och se film. Humöret börjar bli lite bättre eftersom förkylning släpper järngreppet mer och mer.. Skönt!


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 januari 2013 12:21

Efter snart en veckas snörvlande så har jag börjat boosta mig själv med inspirerande träningsbloggar. Jag följer slaviskt 4 st olika grymma tjejer som ger mig inspiration och suget tillbaka till gymmet varenda gång jag tittar in hos dom..


trendotraning.se

traningsgladje.se

blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/

fitness-magazine.com/blogs/ellinor/index.htm


Har ni några tips på bra träningsbloggar? Ge gärna tips :)


     


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards