JenLin

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Jennifer Lindqvist - 12 april 2013 19:20

Idag har jag sett ut såhär..


 


Nu däremot är jag svart som natten. Vilket betyder svart från topp till ankel, där sockarna blev puder rosa :) När jag ska dra på mig nåt utan tanke blir det alltid svart. Enklast så.

Vi ska bege oss mot bion på vilken minut som helst nu. Vi ska köpa godis och en massa annat gott, och såklart en kaffe ;)


Ha en mysig fredag!


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 april 2013 18:21

Jadå..


     


Här har ni innehållet. Och ja, ni ser rätt. Har ett par i svart sen tidigare. Eftersom dom är grymt sköna att gå i plus att det lägger på lite extra längd på mina ynka 155 cm, så kan man ju inte låta bli att köpa ett par till. Dom är coola, färgen är perfekt och har det där udda 90 tals stuket som jag gillar ;) 5/5.


Nu är jag sådär härligt fylld av endorfiner efter gruppträningen. Mamma - jobba på att hitta dom ;P (Internt skämt) Snart är det dags för duschen och sen blir det mest troligt att se en bio. Det är inte en dum fredag detta. Nädå.


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 april 2013 12:30

Igår köpte jag något fantastiskt..


 


Som att gå på moln ännu en gång. Jag visar er mera sen ;) TEASER.


Annars är jag ledig idag igen. Riktigt skönt faktiskt. Frukost intagen och kaffekoppen ska snart bli två och sen blir det att sätta på sig ett ansikte och gå en sväng på stan. Tar väl en kaffe till, chillar runt och så kanske köpa en hatt som jag dregla lite över igår.

Sen vettni, ja.. Då ska jag tillbaka och plåga mig på det där Bootylicious passet ;P Jag kommer säkerligen vara invalid den här helgen. Haha!


Vad gör ni idag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards