JenLin

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Jennifer Lindqvist - 29 april 2013 19:36

 


Här har ni snyggingarna. Shortsen är sådär härligt fladdriga och passar utmärkt för varma sommakvällar. Vi har ju lyckan att bo vid vattnet vilket gör att rundan jag brukar springa har utsikt över hela Oslos inre fjord. Detta gör att jag kan njuta av solnedgången samtidigt som man får motion. Längtar redan känner jag!


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 april 2013 16:05

             


Just i detta nu står jag och lagar mat. Medans grytan mojsar till sig innan de sista grönsakerna ska kastas i passar jag på och blogga lite.
Idag är jag ledig vilket är skönt - men samtidigt lite störigt. Sista tiden har jag fått väldigt lite arbetspass. Egentligen är det ingen panik för jag vet ju att jag hinner ta igen det sen. Det störigaste är ju att rastlösheten blir lite väl närvarande :P


Ikväll ska jag iaf träna, på gymmet (BOOTYLICIOUS ;D). Det är väldigt länge sedan jag var på gymmet. Säkert 10-12 dagar sedan?! Eftersom jag varit sjuk och sliten har jag kört lugna pass hemma med hopprep och styrkeövningar/yoga istället.


Förresten så var jag på stan för en lite stund sedan. Då fick jag köpt nya löpardojjor :D Nu är jag så grymt laddad för att komma igång med utomhus löpningen!


//

Av Jennifer Lindqvist - 29 april 2013 10:14

 


Nya raringar till sminklådorna har landat. Läppstiftet är knalligt ljusrosa, creme ögoskuggan är den perfekta bas skuggan och borstsen är mjuk och gosig och ger en fin rosig kind :)  Nya favvosar!


Förresten.. Iron Man 3 var helt grym! Jag kan bara säga att jag älskade den. Det blir inte så mycket bättre än det ;P


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards