JenLin

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Jennifer Lindqvist - 21 april 2013 14:36

Idag när jag vaknade kände jag en enorm lust till ingenting. Mitt sjuka jag tär på kropp och sinne och gör mig lätt irriterad och grinig ;P Som tur är finns det blommor som kan göra humöret bättre. (Såklart skadar det ju inte att man har sin grabbar som stöttepelare - of course!)


Efter 2 koppar kaffe och nån timmas surfande hade mannen vaknat till liv. Jag kunde inte somna om tidigare på morgonen eftersom hela skallen var igentäppt med allt det där roliga man har när man är snorig och jävlig.  Vi bestämde oss för att ta en solkens promenad med vovvarna och handla blommor och lite mat. Jag tänkte köpa hårfärg också, men jag kunde inte bestämma mig för vilken färg det skulle bli så jag struntade i det. Detta blev resultatet iaf :)


         


Mys söndan har fått en relativt bra början.


   


Ljusslingan köpte jag i torsdags. Den passar perfekt till sänggaveln och jag funderar faktiskt på om jag skulle ha köpt en till. Det blev så mysigt!


 


Eftersom träningen uteblivit söker jag inspo på alla sätt jag kan. Lektyren för kvällen är klar - om man säger så. Vad ska ni göra idag? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 21 april 2013 10:23

Dessa Ray Bans dammade jag av förra veckan.. Egentligen är det herrmodell men det struntar jag i!


 


Jag är så glad att jag varit duktig och sparat alla mina solglasögon som blivit köpta under alla dessa år. Har en känsla av att jag har ärvt det av mammsen ;P Ni ska få se samlingen en annan dag.


Annars så är jag förkyld igen. Och irriterad är bara förnamnet! Det måste vara den ständiga kundkontakten som gör att jag blir sjuk hela tiden.. HATAR förkylningar!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards