JenLin

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Jennifer Lindqvist - 16 april 2013 20:48

Nu är sommaren nära när regnmolnen färgar himlen grå och eländig.. Det har varit grått och trist sen torsdag förra veckan och det räcker nu! Man blir så deppig direkt =/


Annars så gick upplärningen som en dans. Inte alls lika farligt som jag trodde :) Nu får man bara jobba vidare för mer framgång ;)


 


Har ni fått en massa måsten i huvudet? Det har jag. Och detta är såklart ett vårtecken om jag känner mig själv rätt. Jag ska bl a städa alla garderober och rensa all skit man inte använt på minst 1 år. Hatar saker som samlas på hög!

Jag är ledig på torsdag så då ska det ske. Det måste de. Jag skriver det här på bloggen, vilket ger mig en extra push och dessutom dåligt samvete om jag inte fullföljer ;P


Nu tillbaka till soffläget. Ha en trevlig tisdag kväll på er, goingar!


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 april 2013 07:09

 


Då drar jag lite tidigare än vanligt till jobbet. Idag ska jag får upplärning på Transport delen. Äntligen! Sen gym och sen hem till soffan.. Tiden kommer gå snabbt idag känner jag :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards