JenLin

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Jennifer Lindqvist - 24 april 2013 13:33

   


Såhär ser jag ut idag.


   


Och sist jag och mitt fluff. Just nu ligger han och sover i mitt knä medans jag sitter på golvet och surfar och bloggar. Kärlek! Vardagen är inte den samma utan fluffen..


Varför rubriken? Jag tyckte det lät gulligt.


//


Av Jennifer Lindqvist - 24 april 2013 11:53

Ni som inte har märkt det tidigare, har jag en mörk last. Svart kaffe. Jag for inte nog ;P Jag kan dricka kaffe tills magen gör aj aj. Det är först då jag inser att det kanske blivit en eller annan kopp för mycket :D


 


Just nu dricker jag min andra kopp för idag. Ingen stort med det.


Igår blev dagen som planerad. Bortsett från den obehagliga febertoppen på kvällskvisten, som jag var helt oförberedd på? Idag mår jag prima skinka och ska utnyttja mitt glada humör på bästa sätt.

Mannen ska med för att träna kring 15 tror jag.. Det blir lugna puckar för min del. Ingen löpning eller så. Däremot såg jag på grupptränings programmet att det är Bootylicious ikväll kl 19. Jag vill fara på det men jag tror inte att det är en sån bra idé.


Förresten.. Snart bokar jag resan hem till Sverige. Det blir 2 veckors vistelse denna gång :) Längtar!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards