JenLin

Alla inlägg under september 2009

Av Jennifer Lindqvist - 20 september 2009 23:08

Träningsmatchen gick mycket bra! Vinst med 11-7! ;) Vi är BÄST..

Nu blir det inte så mycket mer än mys framför tvn samtidigt som man hör när elden ger efter ett sprakande härligt ljud från järnspisen. Me like..


Jag har inte hunnit städa! :( Får väl göra det efter jobbet imorgon för nu är det skitigt på riktigt :P


På en liten stund ska jag lägga mig i soffan och bläddra mellan alla kanalerna, så får man se om man hittar nåt som är värt att se. 

Om inte så går jag nog och lägger mig med älskling (som ska upp tidigt) istället..

Vi  borde tänka på hur sent vi gör kväll. Har liksom en tendens att vara entusiastiska nattugglor! Men inte gör det nåt egentligen :)




Go´natt och sov gott..

Av Jennifer Lindqvist - 20 september 2009 12:38

Tänk er hur en solig och varm dag kan få en att känna sig på så himla bra humör! :D


Ikväll är det träningsmatch mot fotbollsgrabbarna. Ska bli himla kul!

Förresten... Tatueringen läker med rekordfart så snart får man se det riktigt resultatet :)


Min fantasi är inte så bra just nu så jag säger såhär istället: - Återkommer tonight!




//

Av Jennifer Lindqvist - 18 september 2009 21:03

Denna dag på jobbet var vääldigt tuff. Allt kändes segt och jobbigt. Förkylningen i kroppen bryter ner mig totalt =/

Tur att jag är ledig lördag och söndag :) Vad ska man då hitta på?

Nånting roligt måste man ju passa på att göra. En sak som är säker, det behövs städas här hemma! Usch. Hur ska man orka med det.. Hoppas jag och Richard orkar ta oss i kragen och får gjort det till på måndag. Inte så höga odds på det kanske :P

Sen är delar av söndagen redan upptagen. Har nämligen träningsmatch mot Sangis fotbollsgrabbar. Ska bli kul och förhoppningsvis lärorikt :) Vi behöver verkligen matchträning nu innan serien början på allvar.. (Det ser mörkt ut för städningen ;P)


Ikväll har det mest varit mys framför tvn.. Väldigt uppskattat och jag lovar att det kommer fortsätta i samma stil om jag får bestämma! :)


Satt och funderade på en sak alldeles nyss. Jag tror det får bli en trip till Kalix eller Haparanda imorgon. Då har man nåt att göra i några timmar iaf. Sen får dagen avgöra vad dom händer, en sak i sänder. Kanske den där städningen kommer på tanken, humöret får avgöra hur det blir med det tycker jaa :D



  

Såhär söt är Baileys i tv mörkret..

 

Go´kväll!




//

Av Jennifer Lindqvist - 17 september 2009 17:45

  

Godmorgon mört-öga! :D

Gårdagen var spänd eftersom det var tattoo-dags


  

Och såhär blev det. Ha överseende när det gäller svullnaden och det röda partierna :)

 

Placering framifrån.. 

 

 

Är fortfarande förkyld men jag måste träna idag. Vi har nog mest troligt tränings-match på söndag och då måste man ju ha lite spring i benen. Annars går det nog inte så bra som man önskat sig.


Jag och Richard har ätit mycket god köttfärssås hos mamma å pappa för nån timme sen. Till det hade vi såklart makaroner :P Mums.. Ville bara nämna att det var väldigt gott! :)

Nu ska jag se tv, sen byta om till träningen och direkt därpå dricka en Burn, need energi ;)




//

Av Jennifer Lindqvist - 16 september 2009 19:01

Idag har jag hunnit med en hel del :)

Startade dagen med en trip till Luleå. Första anslutning Aeon :) ÄNTLIGEN blev det av! Ni får se bilder imorgon för just nu är tatton täckt av plast och helosan (det ser lite äckligt ut :P).

Senare var det dags för kassakurs för Sibylla på Nordkalotten. Gick ganska smärftfritt trots min snoriga näsa och mitt dunkande huvud.

Har blivit drabbad av förkylning som många gjort den senaste tiden. Så det blev vila från träningen ikväll så jag är fit for fight imorgon istället :)


Åt fiskpinnar med potatis och dillsås nyss. Jag säger bara: - Mmmm fiskpinne! ;)




//







Av Jennifer Lindqvist - 14 september 2009 21:23

Det blir tyvärr kortfattat idag. Kom precis från innebandy spel och dusch, å nu blir det lite pasta :)

Imorgon är det bio med älsklingen efter jobbet, myspys ;)







Go´kväll!

(här nere var det go´morron med mina älsklingar)


 

 

 

//




Av Jennifer Lindqvist - 13 september 2009 21:40

Bara för en liten stund sen kom man hem från träningen. Innan det jobbade jag hela dagen så nu är man mör i alla leder :P

Gårdagen var väl helt okej :) Lite rund under fötterna blev man väl, men alldeles lagom eftersom jag hade ett jobb att sköta idag. Bra tänk jag har!  


Förresten för den som inte visste så har Älgjakten startat! Och det märks :) Var och varannan kund som är in på Sibylla är jägare :) Dom är ju också hungriga ibland och vad gör jag inte om mättar deras magar med den godaste burgare de smakat! ;) ;) (jag talat oftast sanning!)


Imorgonär det tillbaks till verkligheten som oftast (eller alla ggr) innefattar - jobb - träning - dusch - sova.

Jo en mycket viktig sak att nämna, Baileys är på väg att bli frisk! Febern har gått ner och just i denna stund mumsar han på ett helt äpple, lyx ;)


Nu dusch, sen tv, senare sängen!




//

Av Jennifer Lindqvist - 12 september 2009 22:53

Nu sitter jag hos Emelie och inväntar den riktiga party stämningen hos inge mindre än Johanna Frääänsson ;) 

I mitt sällskap följs vi åt, jag, Emelie, Richard och Robert :)

Kul ska vi ha säger jag bara! Men till lagom nivå, för jag ska ju upp och jobba hela dagen imorgon.


In i mörkret och dansa!


Förresten tänker jag på Baileys som ligger och myser hemma hos mamma å pappa. Han har feber men är i allmänt bra skick ändå :) Love you :)

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards