JenLin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennifer Lindqvist - 9 oktober 2012 20:42

Min favortit färg och favorit höst tröja för tillfället. Mer gosig och rosa än så här blir det inte. Det enda dåliga med den är att den släpper en massa rosa hår på svarta kläder. Tur det finns klädroller!


   


Nu ska jag ut sista svängen med grabbsen, därefter ta en varm dusch (kanske värken försvinner) och sedan bädda ner mig i nybäddade lakan i sängen. Punkt.


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 oktober 2012 13:24

Detta inspirerar och ger lite ljus till mörkare dagar.


   

http://columbine.freshnet.se/

 

http://atlantic-pacific.blogspot.se/

 

http://nyheter24.se/modette/angelicablick/

 

http://stylebykling.nowmanifest.com/

 

http://radarzine.com/lpp/

 

http://elsa.elle.se/


Idag har jag ondare än någonsin i ryggen! Jag blir nästintill deprimerad av värken, och den minsta rörelse jag gör med överkroppen gör att smärtan strålar upp och ner mellan huvudet och ryggslutet :( Jag kan inte göra nånting annat än sitta inne och häcka i soffan. SKIT.


//


//

Av Jennifer Lindqvist - 7 oktober 2012 14:45

Idag ser jag ut såhär..


       


Dammat fram favvo-flanellen, den dyraste kjol jag köpt när jag var som fattigast (då var det t.o.m 70 % rea), de snyggaste blodröda skorna jag vet och den nya favvo kepan. Konstig kombo men vafan.


Förresten, gissa om jag längtar till november?! Då vankas det flygresa till varmare breddgrader :) Ska bli riktigt skönt! Men jag är fortfarande en aning nere angående julafton. Så som det ser ut nu kan vi inte resa hem till Sverige förrän till nyår eftersom Richard jobbar.. Men men. Man får kompromissa.


//



Av Jennifer Lindqvist - 7 oktober 2012 13:19

Jag gillar svart på naglarna. Så nu har jag köpt ett lack från Chanel och hittills är jag nöjd :)


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 7 oktober 2012 11:31

Jag tog en perfekt bild på mina gudomliga gula rosor för 3 dagar sedan.


  


Detta ljus är det optimala ljuset för att ta bilder. Jag tror klockan var kring fyra eller fem på eftermiddagen. Hur ska man kunna klocka den tiden så man får de perfekta bildern? :P Haha.. Svåra problem man har!


Annars så sitter jag fortfarande i pyjamasen och gör inget alls. Ska snart ta grabbarna på en liten promenad i solen och bara vara.. Det kan hända att man ta sig en tur till Grünerlökka för att kika in dom lokala marknaderna också.. 


//

Av Jennifer Lindqvist - 6 oktober 2012 21:27

Kom in från en promenad på stan alldeles nyss.


   


Kvällen till ära åkte min rödluvan kappa på :) Jag älskar höst och vintermodet! Nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på kommisarie späck. Varken jag eller Richard har sett den. Hoppas den är någorlunda rolig :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 oktober 2012 18:59

Då var man tillbaka. Sedan man klev ut genom dörren 05.00 har det gått några timmar. Men då har man hunnit göra litegrann. Jobbat, tagit en kaffe på stan med en kompis, tatuerat mig och handlat.


 


Nu sitter jag i soffan mätt och belåten, men med en fruktansvärt onödig huvudvärk! En kaffe på det här därefter duschen och poof så är Richard hemma från jobbet skulle jag tro.. Timmarna tickar iväg.


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 oktober 2012 19:23

Nu sitter jag i soffan och myser med grabbsen. Snart blir det halv åtta hos mig, vardags myskänsla!


 


Imorgon ska jag tillbaka till tatueraren som gjorde rosorna på underarmen. En såkallad "touch up" ingick i priset så nu ska jag tillbaka och utnyttja det. Lite linjer och skuggor ska bättras på såhär efter sommarens slitage :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards