JenLin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennifer Lindqvist - 4 oktober 2012 16:22

Jag satt och funderade litegrann. Har en känsla för att man har cyklat för sista gången den här säsongen. Tiden går så himla fort! Det kändes som att det var igår vi var på biltur till Fredikstad och köpte min cykel. Jaja.. Längtar till nästa säsong! ;)


 


Haha! Kolla däcken! Vi köpte en pump som inte passade mina ventiler så jag fick cykla helt utan luft den första dagen ;P Det löste sig när vi väl kom upp till Tryvann backen såklart.


Annars då.. Kom hem från jobbet för ca timman sen. Var förbi till affären och handlade mat innan jag promenerade hemåt och har alldeles nyss lagat matlådor för några dagar.

Matlådor är underbara dom veckorna då Richard jobbar eftermiddag. Det finns varken ork eller inspiration att ställa sig vid spisen varje dag efter jobbet och laga mat åt en person. Tjofs in med matlådan i micron och det är klart, wonderful!


Vad ska man hitta på idag då... Hmm. Jag tar nog en promenad senare efter att jag ätit middag. Jag fick råd av kiropraktikern om att röra på mig trots smärtan i ryggen.


//


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 oktober 2012 13:55

Som jag trodde. En behandling gör inte mirakel men skillnad. Nu kan jag andas och skratta utan att få ont, vilket alltid är positivt..


 


Jag ska tillbaka till samma tjej nästa måndag och torsdag för lösa upp alla knutar och låsningar som man samlat på sig de senaste året. Det finns hopp!

Om det inte hade kostat så mycket pengar hade jag gått till en kiropraktiker flera ggr i måndaden. Jaja..

Nu ska jag vila och invänta middagstid - sen vila vidare tror jag. Vad gör ni idag?


//

Dot

Av Jennifer Lindqvist - 3 oktober 2012 10:31

Nu beger jag mig mot centrum och till en kiropraktiker för att fixa ryggen. Hoppas detta lyckas nu!


 


//  

Av Jennifer Lindqvist - 2 oktober 2012 14:38

När mamma och pappa var på besök gjorde vi stan såklart. Ett halsband från Lindex fastnade på min näthinna och i lördags kunde jag inte låta bli att köpa det.


 


Jag har konstaterat att den passar till allt - klänningar, t-shirts, skjortor, toppar och turtlenecks. Om ni inte har lagt märke till det så kan jag tillägga att jag älskar polotröjor. Så denna kommer definitivt piffa upp en vanlig casual polotröja på direkten. Den kostade just över hundralappen vilket inte är så farligt..


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 oktober 2012 13:05

Dessa små fluffiga solstrålar förgyller tunga dagar som denna.. Vad skulle jag göra utan er sötnosar?


         


//

Av Jennifer Lindqvist - 1 oktober 2012 18:43

Blommor, duk, hink och bräda. Jag köpte dessa gosaker idag.


                   


Jag har precis satt mig ner i soffan med en kopp kaffe i handen, lite mandlar och ett äpple i en av mina favorit skålar och allmänt njuter av att jag har varit så himla produktiv. Jag har lagat mat, till mig själv, vilket jag nästan aldrig gör när Richard jobbar kväll, damsugit, skurat, damtorkat, fixat disken, tänt ljus och rastat grabbarna såklart :)


       


Nu ska jag se på serier och ta det lugnt. Jag ska försöka komma mig i säng innan 23 idag! Då är man på tipp topp humör imorgon tror jag.


Jag gillar inte att ojja mig på bloggen, men min rygg alltså! Mitt jobb är riktigt fysiskt vilket gör att det är lätt att lyfta tunga grejer alldeles fel bara för att det ska gå snabbare. Ibland lyfter man upp till 18 kg per kolli. Tänk er sen hur många kolli man hinner lyfta efter en 8-9 timmars arbetsdag! Ryggen behöver sig en omgång av en kiropraktiker om man säger så.


Några tips på bra kiropraktiker kliniker i Oslo centrum?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards