JenLin

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 6 juli 2011 19:06

 

Jag vill dö nu. Värmen stiger mer och mer. Just nu måste det vara 28-30 grader i skuggan.

Nu skulle det vara skönt med ett svalkande dopp i bakiö ;)



//

Av Jennifer Lindqvist - 6 juli 2011 16:43

   

Enda sättet att känna sig bättre när man är sjuk är att göra sånt som man tycker om. Så idag har jag bara slappat, laddat ner musik, dansat till de bästa låtarna, varit glad att solen tittade fram till slut och varit på promenad med grabbarna..


Nu när jag satt mig ner och kände efter igen så kommer allt tillbaka. Hostan, huvudvärken och tröttheten :(

Jag skulle kanske ta mig en kopp te med honung och citron i. Eller så lägger jag mig och vilar tills jag blir hungrig på middag..


Hejsvejs!


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 juli 2011 17:32

     

Jag fick tag i de förvaringslådorna jag sett framför mig! Lyckan är total :P Dom söta runda askarna är mina nya sminklådor. Dom skulle stå jätte gulligt på ett litet smink bord känner jag ;) Hoppas jag får plats med ett sånt nånstans.


 


Jag måste bara avsluta med denna fina ros. Jag gick förbi grannens port igår och fick syn på en här ensamma röda rosen vila mot väggen. Jag tyckte att det såg vackert ut så jag ville dela med mig av det :)


Ha en fortsatt trevlig tisdag!


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 juli 2011 13:43

 

Sitter och kikar i gamla tattoo magasin :) Jag är inte riktigt klar med allt känner jag. Men här i Oslo blir det då ingen gaddning. Svindyrt!!


Förresten så blir jag galen på röran här hemma! Richard lugnade mig lite innan han for på jobbet idag genom att lova en tur till Ikea i helgen. Där borde man hitta hjälp när man har rörigt tycker man.


Nu ska jag traska ner på lilla stan tror jag. Är på jakt efter dom perfekta förvaringslådorna och idag har jag nog turen att hitta dom :)


Hej hej så länge!

Av Jennifer Lindqvist - 4 juli 2011 16:57

 

Hittills har denna dag varit underbar! Jag har fått goda nyheter på jobbfronten men jag vill inte avslöja något förrän om några veckor :P

Och sen denna hetta! Jag dör.. Har legat i parken och solat i lite mer än en timma. Nåt mer klarade jag inte. Det var som att ligga på stranden i Cypern, nästan ;P


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 juli 2011 22:12

Nu så här i metalrockens kväll ska jag nämna mina nya måsten för en tid fram över. Inköp av dessa söta gossingar!



Dom finns i alla dess möjliga färger och storlekar och var och en särskild i sitt slag :) Popcorn ätandet blir genast mysigare. Jag har tänkt köpa flera sådana när stålarna börjar rulla in.


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 juli 2011 19:05

   

Ja som sagt så vart det en liten pub rundan igår :) Eftersom vi var sent ute blev det inte länge, men nåt som är säkert är då att man kan aldrig bli uttråkad på detta uteliv. Var du än vänder dig finns det pubar och barer!


Mmm.. Richard står förresten och bakar kola kakor. Så snart ska det mumsas kakor med flädersaft ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 juli 2011 16:28

   


Nu ska jag ut med Richard på lilla stan som jag kallar det. Vi tänkte gå till Vinmonopolet (Systemet) och kolla om det är öppet.

Ett glas eller två tänktes skålas ikväll bara för att. Inte av någon speciell orsak..


Hoppas ni får en fin lördag!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards