JenLin

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 15 juli 2011 15:19

Jag köpte dom här skorna när vi var på stan igår. Inte riktigt cowboy boots, men nästan.. Har alltid velat ha ett par och dessa var perfekta, half price :D



Idag är det fredag :) Kanske det blir fredagsmys framför tvn ikväll. Jag tror det eftersom min bättre hälft har sovit dåligt sista nätterna när förmiddags veckan varit igång, så det blir nog inge party direkt.

Men jag kanske skull ta mig ett glas vin bara.. Det är ju faktiskt också fredagsmys ;) 


   



//

Av Jennifer Lindqvist - 14 juli 2011 19:58

 


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 juli 2011 13:45

Hej på er :P Jag ska kortfattat säga att mitt liv är en lång semester. Nästan inga bekymmer, "hakuna matata" helt enkelt. Och hittills är det riktigt skönt! Men självklart börjar det klia i fingrarna efter att jobba och tjäna pengar men att vara ledig är inte allra värst heller.


Idag ska jag och Richard ner på stan och shoppa. Jag var ju på stan en sväng igår men jag köpte bara sånt nödvändigt till min lilla hörna :P Inga kläder alls! Och jag tror att dom som känner mig vet att jag är svag för just det.. Men jag är förändrad! HAHA! Vi får se hur länge ;P


Så nu väntar jag på avfärd mot staaun med lite musik i lurarna..


   


// 



Av Jennifer Lindqvist - 13 juli 2011 23:36

Full pott på filmen! Jag är riktigt nöjd. Säcken är ihopknuten på bästa möjliga sätt :)


Godnatt på er..


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 juli 2011 20:17

Richard föreslog 3D bio ikväll igen ;) Så nu far vi och ser slutet på Harry Potter serien. Detta ska bli spännande!


 

//

Av Jennifer Lindqvist - 13 juli 2011 18:26

Den här gillar jag. Luktar lagomt mycket och kostade inte mycket heller :)  

//

Av Jennifer Lindqvist - 13 juli 2011 16:15

Solen skiner och humöret på topp. Jag kom hem från stan för en tag sen. Nu har jag äntligen fått mina snittblommor jag pratat om. Inget speciellt, bara några enkla rosor men ack så fina :)

Och en annan sak jag stolt ska visa upp. Min lilla "flick"-hörna :P Här kommer jag spendera mycket tid kan jag säga!


     

   


//   

Av Jennifer Lindqvist - 12 juli 2011 20:21

Det blev 3D bio i söndags. Jag och Richard väntande med spänning som barn gör efter jultomten på denna tredje Transformers film.

Nu när jag fått suga på karamellen ett tag, kan jag slutligen säga att jag blev en aning missnöjd? :( Början och slutet var otroligt nog inte i min smak. Där emellan var allt super snyggt gjort, men det räcker inte!


Eller vad tyckte ni som sett den?


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards