JenLin

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 26 juli 2011 20:02

En klänning som råkade följa med hem igår. Lite annorlunda "cut", men väldigt söt :)


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 juli 2011 17:14

Idag har jag gjort nytta heela dagen lång. Som ni förstår väntade jag mig besök av familjen.

Detta ville jag göra speciellt så jag startade förberedning av en brak-middag redan igår. Sen har jag städat hela denna dag, men ingen familj kom?

Nä.. För det hela var ett missförstånd! Dom kommer imorgon istället :) Men jag ser det positiva i detta genom att all mat blir nog godare när det får gossa till sig alla kryddor och grejjer..


Så nu vet jag inte riktigt vad man ska hitta på?


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 26 juli 2011 00:13

Här får ni en liten titt på vad jag pysslar med nu för tiden. Ett projekt som ska sluta som tavla. Så vi får vänta och se om min fantasi är tillräcklig :)


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 25 juli 2011 16:23

Nu är mötet gjort och nu hållar jag tummar och tår på att det blir ett glatt telefon samtal i slutet av veckan :)


Pratade nyss med mammsen och då fick jag reda på att dom är nära Oslo nu :) Så imorgon blir det nog besök från en del av släkten. Längtar!!


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 juli 2011 17:51

Just nu drömmer jag mig bort. Långt långt bort..

Bilder från Cypern resan förra året väcker minnen till liv som jag vill uppleva igen! Jag vill ut och resa nu med detsamma ;)

Drömresorna är till USA, Australien och Nya Zeeland men för tillfället tänker jag mer som en semester resa då man inte behöver göra annat än ligga på stranden! Ahhh så härligt!



 


//

Av Jennifer Lindqvist - 24 juli 2011 15:05

Jag sitter och funderar på morgondagen. Det är nämligen så att jag har ett viktigt möte då och jag är lite smått nervös.

Det kan vara bra att vara nervös med måtta men om jag redan börjar känna av det idag kan det bli för mycket nervositet imorgon, känns det som!


Hmm.. Nä jag biter ihop för det ska gå bra! :)



   

//

Av Jennifer Lindqvist - 23 juli 2011 19:25

Just nu är denna lilla gris ipluggad. Vilket ljud för att vara så liten! Jag köpte den idag förresten :)


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 23 juli 2011 14:05

Nu traskar vi ner på "lilla" stan och kollar runt. Stämningen är som förståeligt väldigt dyster, men vi försöker se det positiva och vara glad över det vi har.


Man orkar inte sitta inne och se hemska nyheter hela dagen..


 

//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards