JenLin

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennifer Lindqvist - 23 juli 2011 12:07

Jag vill skriva nåt idag men jag vet inte vad jag ska säga. Det är bara för hemskt att en människa kan göra detta!

Med detta inlägg vill jag hedra alla som blivit förlorade eller fått en när och kär förlorad i terrorattacken mot Oslo och Utoya.  


KÄRLEK <3


 



//

Av Jennifer Lindqvist - 22 juli 2011 17:13

Inte för att låta för mycket "tänk om", men nu är det verkligen så. En timme innan explosionen var jag på väg ner på stan, men istället för att fara just då gick jag på en promenad med vovvarna.

Detta gjorde att jag blev sen med allt jag skulle göra..

Så just när explosionen gick av så var jag mitt uppe i sminkningen, som jag endast gjorde för att fara ner på stan. Usch, tänk om jag inte gick ut med vovvarna?!


Jag ber för dom som hade oturen att vara där.


Nu stannar jag inne för resten av dagen. I alla fall tills Richard kommer hem från jobbet..


     


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 juli 2011 16:10

Jag satt här hemma och sminkade mig och plötsligt hörde jag värsta smällen. Nu när jag kollar nyheterna är det en allvarlig explosion som förstört en hel regerings byggnad! Ganska obehagligt om jag får säga.. Jag vet inte mycket mer än vad jag läst om men folk är allvarligt skadade på platsen :(

Ville bara uppdatera detta för att säga att jag är okej och det är Richard också!


  Bild lånad från aftenposten.no


//

Av Jennifer Lindqvist - 21 juli 2011 18:13

Kolla in denna bild på Baileys.. Han är overkligt lik en teddybjörn ;)


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 21 juli 2011 15:49

Tillbaka med en massa blomster. Rummet blir direkt mycket fräschare med färska blommor! Tummen upp för det :)


       

Dom röda rosorna har stått mer än en vecka och är fortfarande fina :) Kunde inte slänga alla så några få stå kvar ett tag till..


 

Nu ska jag spendera tjej tid och bläddra i ELLE, samtidigt som jag söker jobb ;)



//

Av Jennifer Lindqvist - 21 juli 2011 13:45

Ja det känns som att vinden vänder ;) Nu har jag två arbetsinterjvuer på G, plus att ett till jobb kanske ringer mig här imorgon eller nästa vecka!

Det verkar som att detta går vägen trots allt.. Ni anar inte hur glad jag är! :) Men som sagt jag hoppas inte allt för mycket för då blir man bara besviken i slutändan.


Nå väl, nu ska jag springa ner på stan. Nya snittblommor och duschgrejer skall inhandlas :)

      


//

Av Jennifer Lindqvist - 21 juli 2011 11:15

Välkommen, välkommen träningsvärken ;) Nu är allt som det ska igen. Man ska känna att man lever och det gör jag definitivt sen gårdagen..


Det blev kvar lite hallon sen igår kväll när vi mumsade, så grabbarna fick lite till frukost och dom gillar det faktiskt! ;D


   


//

Av Jennifer Lindqvist - 20 juli 2011 20:40

Ja hörni. Bristen på bloggandet denna onsdag beror på att min hjärna har varit lite borta. Nervositeten har varit påtaglig kan man säga! Det är så att jag väntade ett samtal redan igår som aldrig kom.

Då tog jag själv tag i det och fick positiv respons direkt som samtidigt gjorde mig en aning illamående.

Det är så att jag varit sugen att spela innebandy ända sedan jag kommit hit och klurat på vilket lag jag skulle ta kontakt med.

Så det hela skedde väldigt snabbt. Jag fick ta i rätt person som visste när det skulle tränas så två timmar senare satt jag på tunnel banan!
AHHH! Nervös till tusen. Den där kylan man ska ha på planen i frilägena var som bortblåst.

Faaan vad kul det var att hålla i en klubba igen! Trots att den inte var min egen gick det ganska bra. Så nu ska jag tillbaka och träna med dom nästa vecka, så vi får väl se hur långt jag räcker ;P


Jag sjunger traallalaaa :D Och det låter allt annat än bra men jag är så himla glad! :)


 

//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards